Zawodowo w Stemplewie

W ramach zadania zaplanowano :
1. Spawanie metodą MAG-135 - uzyskiwanie kwalifikacji przez osoby dorosłe z pow. łęczyckiego, poddębickiego, zgierskiego zgodnych z zapotrzebowaniem lokalnego/regionalnego rynku pracy skierowane do 10 (10 M). Uczestnik zdobywa uprawnienia w zawodzie spawacza. Nabywa umiejętności w zakresie spawania blach spoinami pachwinowymi -spawanie elektroda topliwą w osłonie gazów aktywnych – metodą MAG. Uzyskuje przygotowanie do egzaminu zewnętrznego przed egzaminatorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 2 gr. po 5 osób. Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymają książeczkę spawacza oraz certyfikat Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
2. Spawanie metodą TIG – uzyskiwanie kwalifikacji przez osoby dorosłe z pow. łęczyckiego, poddębickiego i zgierskiego zgodnych z zapotrzebowaniem lokalnego/regionalnego rynku pracy skierowane do 10 UP (10 M) 2 gr. po 5 osób. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają książeczkę spawacza oraz certyfikat Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
3. Spawanie metodą MAG-135 i TIG - Kurs dla 2 nauczycieli
4. Kurs - wózki jezdniowe 3 gr. x 10 os.
5. Kurs SEP do 1 kV 2 gr. x 10 os
6. Zakup wyposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik, maszyny u urządzenia rolnicze oraz organizacja spawalni.
W ramach zadania zaplanowano zakup doposażenia pracowni w CKZ/ST dla zawodów: kucharz (m.in.: robot, ekspres do kawy, plansze dydaktyczne), rolnik (m.in.: wózek widłowy, ciągnik ) oraz utworzenie i wyposażenie zgodnie z wymogami rynku pracy pracowni do prowadzenia nauczania w zawodach: elektryk, w tym modernizacja pracowni i utworzenie wyspecjalizowanego ośrodka egzaminacyjnego (poprzez zakup m.in.: stołów i szaf narzędziowych, tablic szkolnych, sprzętu TIK, narzędzi elektrycznych, podzespołów, mierników, przewodów, akcesoriów elektrycznych, podręczników); kelner (m.in.: zastawa stołowa, serwisy obiadowe, tace, wózki, stoły); barista (m.in. ekspresy do kawy, młynki, zestawy baristy, naczynia, sztućce); monter robót wykończeniowych w budownictwie (m.in. narzędzia, materiały zużywalne), pilarz (m.in.: pilarki, ostrzałki);
Kurs Akademia Doradcy zawodowego, nauczyciele nabędą kompetencje wykonywania bilansu kompetencji zawodowych, diagnozy predyspozycji, praktycznego zastosowania testów, kwestionariuszy;
Kurs Akademia Coachingu, nauczyciele nabędą kompetencje: stosowania narzędzi do pracy z klientem, prowadzenia działań w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego;
Kurs "Instruktor- wykładowca szkoleń dla operatorów wózków jezdniowych: nauczyciele nabędą uzyskają kwalifikacje do prowadzenia szkoleń dla operatorów wózków jezdniowych, potwierdzone egzaminem (UDT) i wydaniem świadectwa.
Szkolenia z obsługi zakupionego w pr. sprzętu, wyposażenia - nauczyciele nabędą kompetencje obsługi i wykorzystania zakupionych pomocy dydaktycznych do realizacji szkoleń.
a)Doradztwo grupowe
Program m.in.: Ja jako człowiek(predyspozycje, mocne i słabe strony, komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem ), nauka i praca (rynek pracy, zawody, pracodawcy), planowanie kariery zawodowej (trening podejmowania decyzji, proces rekrutacji, współpraca z PUP, dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna);
b) Doradztwo indywidualne
Wyznaczanie indywidualnego celu rozwoju kariery, stawianie nowych wyzwań zawodowych. Efekty : kompetencje samodzielnego planowania ścieżki własnej kariery i podejmowania prawidłowych decyzji zawodowych. W ramach zadania utworzony zostanie PIK, w tym adaptacja pomieszczeń, zakup wyposażenia m.in. w meble, tablice, ekran, niszczarkę, sprzęt TIK, programy, testy oraz materiałów do zajęć.
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec