Dzieci na 5 w Stemplewie

RPO „Dzieci na 5 w Stemplewie”

Dzień tygodnia

Godzina

JANKOWSKA DOMINIKA

Trening Umiejętności Społecznych TUS

   

Jan R., Szymon M.

wtorek

8.00-9.00

Jan R., Szymon M.

piątek

14.00-15.00

ZIELONKA MAŁGORZATA 

Zajęcia z hydroterapii

   

Szymon M.

czwartek

14.00-15.00

Zuzanna C.

środa

7.50-8.50

ZIELONKA BOGUMIŁ

Zajęcia z hipoterapii

   

Radosław K.

czwartek

15.00-16.00

Jan R.

czwartek

14.00-15.00

GAWRON PAWEŁ

Zajęcia z hipoterapii

   

Wiktor J.

czwartek

14.00-15.00

Lena T.

czwartek

15.00-16.00

ZGODA JOLANTA

Trening Umiejętności społecznych TUS

   

Wiktor J., Lena T.

poniedziałek

14.00-15.00

Wiktor J., Lena T.

wtorek

8.00-9.00

BARAŃSKA AGNIESZKA

Trening Umiejętności Społecznych TUS

   

Radosław K., Jakub M.

czwartek

14.00-15.00

Radosław K., Jakub M.

czwartek

8.00-9.00

GAWRON MARTA

Zajęcia taneczno-ruchowe

   

Zuzanna C., Szymn M., Radosław K.

poniedziałek

7.55-8.55

Zuzanna C., Szymn M., Radosław K.

piątek

7.55-8.55

BONIECKA - WINCENCIAK BEATA

Zajęcia z logopedii i neurologopedii

   

Wiktor J.

poniedziałek, wtorek

7.30 - 8.00

Zuzanna C.

środa  czwartek

7.20 - 7.50

DULAS AGNIESZKA   

Wydłużenie pracy świetlicy dla przedszkola

pn, wt, śr, czw, pt 

 8.00-9.00

WOJTCZAK SYLWIA

Wydłużenie pracy świetlicy dla przedszkola

pn, wt, śr, czw, pt 

 16.00-18.00

Program obejmuje m.in.: zapoznanie z regulaminem z zasadami BHP i rozpoznanie potrzeb dziecka, przełamywanie lęku i obaw, kąpiele relaksacyjne, masaż podwodny, kąpiel w wannie z hydromasażem, masaż segmentowy ciała, kąpiel w wannie wirowej, ćwiczenia i zabawy w wodzie. Efekty, m.in.: usprawnienie w zakresie czynności samoobsługowych, przełamywanie lęku i obaw, rozluźnienie napięcia mięśniowego, wzmocnienie osłabionych mięśni, aktywizacja mięśni oddechowych.


Program obejmuje m.in.: zaznajomieniem ze zwierzęciem, jazda bez zadaniowa (nauka poprawnego dosiadu, głaskanie grzywy, klepanie po szyi) zabawy i ćwiczenia na koniu stojącym lub idącym z wykorzystaniem rekwizytów takich jak woreczki z grochem, piłki obręcze maskotki, podziękowanie koniowi i podanie poczęstunku. Efekty, m.in.: kształtowanie równowagi i orientacji przestrzennej, uaktywnianie i wzmacnianie gorsetu mięśniowego, uaktywnianie mięśni kontrolujących ruch głowy, nabranie zaufania do nowej sytuacji i kontaktu z obcymi osobami, poprawa komunikacji ze świtem zewnętrznym, rozładownie napięcia i podniesienie samooceny.


Program obejmuje m.in.: diagnoza neurologopedyczna, terapie manualne, metoda neurobiologiczna, elementy terapii Castillo Moralesa, mioterapia układu oralnego, masaż Shantali, inezjo-taping oralny. Efekty, m.in.: usprawnienie procesu komunikacji niewerbalnej, aparatu oralnego/artykulacyjnego, kształtowanie i rozwijanie rozumienia mowy, wyrównanie opóźnień w rozwoju mowy, poprawa pamięci symultatywnej i sekwencyjnej, usprawnienie słownika czynnego i biernego.


Program obejmuje ćwiczenia m.in.: rytmiczne, oddechowe, inhibicyjno- incytacyjne, słuchowe, kształtujące równowagę, koordynację wzrokowo- ruchową, improwizacje ruchowe, ćwiczenia rytmiczno-taneczne, ćwiczenia taneczne pojedynczo i parami. Efekty: usprawnienie całego ciała, koordynacji ruchowo- przestrzennej, orientacji przestrzennej, pobudzenie do działania, do samodzielnego myślenia, rozładowanie nadmiaru energii, wyciszenie nadmiernego napięcia psychicznego.