Dzieci na 5 w Stemplewie

RPO „Dzieci na 5 w Stemplewie” |
Dzień tygodnia |
Godzina |
JANKOWSKA DOMINIKA Trening Umiejętności Społecznych TUS |
||
Jan R., Szymon M. |
wtorek |
8.00-9.00 |
Jan R., Szymon M. |
piątek |
14.00-15.00 |
ZIELONKA MAŁGORZATA Zajęcia z hydroterapii |
||
Szymon M. |
czwartek |
14.00-15.00 |
Zuzanna C. |
środa |
7.50-8.50 |
ZIELONKA BOGUMIŁ Zajęcia z hipoterapii |
||
Radosław K. |
czwartek |
15.00-16.00 |
Jan R. |
czwartek |
14.00-15.00 |
GAWRON PAWEŁ Zajęcia z hipoterapii |
||
Wiktor J. |
czwartek |
14.00-15.00 |
Lena T. |
czwartek |
15.00-16.00 |
ZGODA JOLANTA Trening Umiejętności społecznych TUS |
||
Wiktor J., Lena T. |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
Wiktor J., Lena T. |
wtorek |
8.00-9.00 |
BARAŃSKA AGNIESZKA Trening Umiejętności Społecznych TUS |
||
Radosław K., Jakub M. |
czwartek |
14.00-15.00 |
Radosław K., Jakub M. |
czwartek |
8.00-9.00 |
GAWRON MARTA Zajęcia taneczno-ruchowe |
||
Zuzanna C., Szymn M., Radosław K. |
poniedziałek |
7.55-8.55 |
Zuzanna C., Szymn M., Radosław K. |
piątek |
7.55-8.55 |
BONIECKA - WINCENCIAK BEATA Zajęcia z logopedii i neurologopedii |
||
Wiktor J. |
poniedziałek, wtorek |
7.30 - 8.00 |
Zuzanna C. |
środa czwartek |
7.20 - 7.50 |
DULAS AGNIESZKA Wydłużenie pracy świetlicy dla przedszkola |
pn, wt, śr, czw, pt |
8.00-9.00 |
WOJTCZAK SYLWIA Wydłużenie pracy świetlicy dla przedszkola |
pn, wt, śr, czw, pt |
16.00-18.00 |
Program obejmuje m.in.: zapoznanie z regulaminem z zasadami BHP i rozpoznanie potrzeb dziecka, przełamywanie lęku i obaw, kąpiele relaksacyjne, masaż podwodny, kąpiel w wannie z hydromasażem, masaż segmentowy ciała, kąpiel w wannie wirowej, ćwiczenia i zabawy w wodzie. Efekty, m.in.: usprawnienie w zakresie czynności samoobsługowych, przełamywanie lęku i obaw, rozluźnienie napięcia mięśniowego, wzmocnienie osłabionych mięśni, aktywizacja mięśni oddechowych.
Czytaj więcej: Zadanie 8. Zajęcia indywidualne z hydroterapii
Program obejmuje m.in.: zaznajomieniem ze zwierzęciem, jazda bez zadaniowa (nauka poprawnego dosiadu, głaskanie grzywy, klepanie po szyi) zabawy i ćwiczenia na koniu stojącym lub idącym z wykorzystaniem rekwizytów takich jak woreczki z grochem, piłki obręcze maskotki, podziękowanie koniowi i podanie poczęstunku. Efekty, m.in.: kształtowanie równowagi i orientacji przestrzennej, uaktywnianie i wzmacnianie gorsetu mięśniowego, uaktywnianie mięśni kontrolujących ruch głowy, nabranie zaufania do nowej sytuacji i kontaktu z obcymi osobami, poprawa komunikacji ze świtem zewnętrznym, rozładownie napięcia i podniesienie samooceny.
Czytaj więcej: Zadanie 7. Hipoterapia - zajęcia indywidualne
Program obejmuje m.in.: diagnoza neurologopedyczna, terapie manualne, metoda neurobiologiczna, elementy terapii Castillo Moralesa, mioterapia układu oralnego, masaż Shantali, inezjo-taping oralny. Efekty, m.in.: usprawnienie procesu komunikacji niewerbalnej, aparatu oralnego/artykulacyjnego, kształtowanie i rozwijanie rozumienia mowy, wyrównanie opóźnień w rozwoju mowy, poprawa pamięci symultatywnej i sekwencyjnej, usprawnienie słownika czynnego i biernego.
Czytaj więcej: Zadanie 6. Neurologopedia- zajęcia indywidualne
Program obejmuje ćwiczenia m.in.: rytmiczne, oddechowe, inhibicyjno- incytacyjne, słuchowe, kształtujące równowagę, koordynację wzrokowo- ruchową, improwizacje ruchowe, ćwiczenia rytmiczno-taneczne, ćwiczenia taneczne pojedynczo i parami. Efekty: usprawnienie całego ciała, koordynacji ruchowo- przestrzennej, orientacji przestrzennej, pobudzenie do działania, do samodzielnego myślenia, rozładowanie nadmiaru energii, wyciszenie nadmiernego napięcia psychicznego.
Czytaj więcej: Zadanie 5. Zajęcia rozwijające rozwój psychoruchowy
Strona 1 z 3
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec