Nr zadania

Prowadzący

Termin zajęć

1.

Piotr Łukasiewicz

MOS  - przedsiębiorczość

Poniedziałek 16.00-17.00

2.

Olczak Dariusz –       j. angielski

SOSW

Piątek 13.40 – 14.40

5.

Hync Damian - informatyka

SOSW

Środa 15.30 – 16.30

6.

Jankowska Dominika – j. polski

MOS

Czwartek 7.50 – 8.50

Jankowska Dominika – j. polski    SOSW

Czwartek 15.00 – 16.00

7.

SOSW

Gawron Paweł

wsparcie

psychokorekcyjne

Wtorek 16.00-17.00

7.

SOSW

Kaliszka Marzena

Zaj. Korekcyjno kompensacyjne

Poniedziałek 12.35-13.35

Piszczałkowski Maciej

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Piątek  9.40 - 10.40

Wyrzykowska Katarzyna

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Czwartek 7.50 – 8.50

Marta Gawron

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Poniedziałek 14.00-15.00

Jankowska Dominika

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Piątek 8.50 – 9.50

Kubiak Małgorzata

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Poniedziałek 7.50 – 8.50

Zielonka Bogumił

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Poniedziałek 16.00-17.00

Zielonka Małgorzata

Zaj. Korekcyjno - kompensacyjne

Piątek 12.40 – 13.40

7.

SOSW

Krawczyk Ewa  - logopedia

1.Środa 14.30-15.30

2. Czwartek 16.00 – 17.00

Boniecka-Wincenciak

Beata – logopedia

Poniedziałek 8.35 – 9.35

Poniedziałek 15.00-16.00

8.

MOS

Łukasiewicz Elżbieta – socjoterapia

Wtorek 15.00-16.00

Łagodzińska – Włodarczyk Sylwia - socjoterapia

Środa 16.00 – 17.00

9.

Kałużna Grażyna

MOS

arteterapia

Piątek 13.30 – 14.30

Zielonka Agnieszka

SOSW arteterapia

Czwartek 16.00-17.00

9.

Wawrzyniak Jolanta

SOSW

muzykoterapia

Wtorek 15.00-16.00

Doradztwo zawodowe, przedsiębiorczość – kształtowanie u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy

zad1

Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego – kształtowanie u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy.

Dzieci poznają fakty dotyczące ery kolonizacji. Tym razem uczymy się o Australii, jej historii przed i po kolonizacji przez Wielką Brytanię. Uczniowie poznają najważniejsze wydarzenia historyczne tego kontynentu, jego położenie na mapie świata i różnice językowe między angielskim brytyjskim, a angielskim australijskim. 

zad2